Wednesday 22 June 2011

UCAPAN TERIMA KASIH



Klik Nostalgia ini untuk besarkan jika anda ingin membaca Malam Tradisi Yang Mencipta Kenangan.....
     
          Nostalgia ini saya paparkan untuk tatapan anda semua kerana baru-baru ini saya menerima banyak panggilan telefon /sms / email daripada teman-teman ketika kami sama-sama belajar dalam bidang Perakaunan di Stamford College PJ, pengajian luar kampus Pengurusan Perniagaan di ITM Jln Othman dan UPM Serdang begitu juga ketika kami semua aktif di bidang penulisan....... Central Market adalah tempat kami sering berjumpa untuk menghasilkan karya-karya seni..........
          Terima kasih banyak-banyak atas dorongan dan semangat daripada teman-teman, ahli keluarga saya begitu juga kepada anda semua yang sentiasa mengikuti blog saya ini......dan yang paling pemberi semangat ialah isteri kesayangan saya iaitu Puan Siti Rahamah Syed Shaari yang sentiasa menjadi editor dalam setiap penulisan saya ini......
          Ikutilah kisah saya semasa bujang, semasa bekerja, sewaktu belajar, sewaktu bercinta, setelah berkahwin, setelah berkeluarga dan kehidupan saya pada masa dahulu....sehingga kini......dan InsyaAllah saya akan jadikan blog ini sebuah buku khas untuk anda semua yang sentiasa memberikan dorongan dan semangat kepada saya dan juga "pengikut" setia saya di dalam blog ini. Semoga kita semua dirahmati serta dilindungi olehNYA sentiasa........ Amin...... .Luangkan sedikit masa anda untuk membaca blog saya ini. Anda tidak rugi jika membaca kisah saya tetapi anda akan rugi jika tidak mahu membacanya.................cadangan / komen daripada Anda semua amat saya hargai dan terimalah seikhlas Ucapan Terima Kasih daripada saya.........
          .......Teruskan bersama PE..........

No comments:

Post a Comment