Monday 19 September 2011

UCAPAN SELAMAT HARI RAYA



UCAPAN SELAMAT HARI RAYA


      
Dengan rasa rendah hati di sini ingin saya mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN
kepada anda semua yang mengenali diri saya.........untuk ahli-ahli keluarga yang tersayang..........
serta salam ingatan untuk insan yang jauh tetapi dekat di hatiku......... Salam sayang dan rindu selalu.... 
Ucapan ini saya tujukan khas buat insan yang begitu mengambil berat terhadap diri saya dan yang sering memberikan saya semangat untuk terus memperjuangkan erti kehidupan ini yang penuh dengan dugaan dan cabarannya...... Semoga Allah s.w.t sentiasa memberikan kami kekuatan diri dan kekuatan iman dalam melalui liku-liku kehidupan di bumi NYA ini......... Amin                      

No comments:

Post a Comment